De pups van de Eenhoornleijn

In dit digitale dagboek vindt u de beschrijvingen van hoe de pups van de Eenhoornleijn opgroeien tot ze naar hun nieuwe bazen gaan. Voor uitgebreide fotoseries van het jonge spul kunt u op de website kijken. Veel plezier!

25 maart 2010

Ik word al een echt hondje

Ja, dat zegt iedereen die mij deze week is komen knuffelen.
Ik heb ook best veel bijgeleerd al zeg ik het zelf.
Van kruipen naar lopen dat is een hele klus, het gaat al aardig maar ik ben nog wel wat wiebelig.
Met mama Nynke doe ik loopspelletjes; ze laat me tot vlak bij die lekkere melkvoorraad komen en dan gaat ze gauw een stukje verderop. Gelukkig mag ik na een tijdje ook even drinken.
Deze week kreeg ik ook voor het eerst tartaar. Dat rook meteen al lekker en na even proberen had ik de smaak te pakken (O, ja deze week zijn mijn tandjes doorgekomen, handig met vlees eten).
Van vlees ga je pas echt hard groeien, wel 100 gram per dag.
Omdat het zulk lekker weer was ben ik ook al buiten geweest in de tuin. Alleen even op de tuinbank in het zonnetje luisteren naar de vogeltjes en de buitenlucht opsnuiven en daar wordt je toch moe van...