De pups van de Eenhoornleijn

In dit digitale dagboek vindt u de beschrijvingen van hoe de pups van de Eenhoornleijn opgroeien tot ze naar hun nieuwe bazen gaan. Voor uitgebreide fotoseries van het jonge spul kunt u op de website kijken. Veel plezier!

18 maart 2010

Daar ben ik weer

Mijn leventje bestond tot nu toe uit: slapen en bij mama Nynke tanken.
Mensen noemen dat een luizeleventje maar deze twee weken ben ik hard aan het werk geweest.
Ik ben gegroeid! en niet zo'n klein beetje,
'k zit al bijna op 4x mijn geboortegewicht.
En... ik heb mijn oogjes open ('k zie er nog niet veel mee, maar dat komt nog wel).
Ook probeer ik m'n pootjes uit, van tijgeren ben ik nu overgegaan naar kruipen. Best lastig hoor,soms ga ik spontaan in de achteruit maar ik blijf oefenen.
Mama Nynke laat me nu ook wat langer alleen toch hoef ik maar te piepen en dan komt ze gauw bij me, kan ik weer lekker drinken en daarna slapen, heerlijk dicht tegen mama aan.