De pups van de Eenhoornleijn

In dit digitale dagboek vindt u de beschrijvingen van hoe de pups van de Eenhoornleijn opgroeien tot ze naar hun nieuwe bazen gaan. Voor uitgebreide fotoseries van het jonge spul kunt u op de website kijken. Veel plezier!

6 maart 2010

Hallo daar ben ik dan

Hallo Allemaal,

Daar ben ik dan, Xin Joeke, zoon van Nynke en Bo, geboren op 28 februari 2010 om 18.50 uur.
Voor mijn moeder ben ik heeeel speciaal, ze was verliefd vanaf het eerste moment dat ze me zag en omdat ik enig kind ben word ik supergoed verzorgd. (Hebben jullie dat wel eens geprobeerd; drinken terwijl je onderste boven gewassen wordt, brr)
Dat drinken gaat lekker, ik heb keus uit 10 tepels en begin al een aardig tonnetje te worden.
Ik ben de enige Eenhoornleijnpup van wie de naam begint met een X.
Mijn nieuwe eigenaren hebben deze naam voor me bedacht:
Xin, dat is mooi in het chinees
en Joeke is een lekker stoere friese jongensnaam.
Morgen komen mijn nieuwe baasjes kennismaken, ik zal ze nog niet kunnen zien of horen, even snuffelen dan maar want mijn neus werkt al best.
Ik moet nu gaan, even bijtanken, denk dat ik tepel 6 maar eens neem.

Tot gauw,

Joeke