De pups van de Eenhoornleijn

In dit digitale dagboek vindt u de beschrijvingen van hoe de pups van de Eenhoornleijn opgroeien tot ze naar hun nieuwe bazen gaan. Voor uitgebreide fotoseries van het jonge spul kunt u op de website kijken. Veel plezier!

20 april 2010

Stoer

Ja, dat ben ik. Heel stoer!
Ik stap overal op af en wil alles bekijken. Ga nu ook op jungletocht door de struiken van de tuin, reuze spannend maar mama doet het dus ik ook. De eerste keer was eng zo in het donker en dan van die spinnenwebben, brrrr. Nu is het gaaf en ga ik ook zonder mam op pad.

Af en toe moet ik een halsband om en dat zit toch vervelend, je kunt krabben wat je wil maar dat ding gaat niet weg.
Vandaag zat daar ineens een lijn aan en gingen we door de voordeur naar buiten. Mama liep vrolijk mee en ik in de remmen, wat een raar gedoe. Al gauw zag en rook ik allemaal nieuwe dingen en kon toch niet achterblijven. Als een echte reu heb ik uitgebreid een boom besnuffeld en ook de regenput in de weg was interessant, daar kon mijn poot tussendoor zakken.
Na al deze belevenissen kreeg ik een lekkere bak met eten en daarna, je raadt het al, even een dutje gedaan in de bench.