De pups van de Eenhoornleijn

In dit digitale dagboek vindt u de beschrijvingen van hoe de pups van de Eenhoornleijn opgroeien tot ze naar hun nieuwe bazen gaan. Voor uitgebreide fotoseries van het jonge spul kunt u op de website kijken. Veel plezier!

12 april 2010

Alles is leuk

En dat meen ik, er zijn zoveel leuke dingen te doen.
Mijn favorieten zijn op het moment: in tenen bijten, in broekspijpen hangen en het allerleukst in mama's staart bijten en niet meer loslaten. SUPER!
Ik ben ook niet meer zo'n klein hondje dat in een werpkist slaapt,
er staat nu een echte bench in de loopren.
Omdat daar een plank bovenop ligt heb ik een heerlijk knus hol om in te slapen. Mama slaapt nu liever in haar mand. Ze wil eigenlijk niet zo vaak meer dat ik bij haar drink en dat probeer ik toch stiekem als ze bij me ligt.
Die loopren is wel aardig om even in te spelen maar veel liever ben ik in de kamer of in de tuin, daar valt zoveel te ontdekken.
Vanmorgen zag ik blaadjes die door de wind ronddwarrelden probeer die maar eens te pakken.
Vanmiddag ben ik met mama in de auto naar de dierenarts geweest.
Die heeft mij helemaal onderzocht en ik de stethoscoop (smaakt niet lekker). Van het prikje in m'n nek heb ik niets gemerkt want ik was druk bezig een brokje te eten. In m'n paspoort staat dat ik helemaal gezond ben.
Thuisgekomen ben ik meteen de bench ingedoken, moe van al die (leuke) nieuwe dingen.