De pups van de Eenhoornleijn

In dit digitale dagboek vindt u de beschrijvingen van hoe de pups van de Eenhoornleijn opgroeien tot ze naar hun nieuwe bazen gaan. Voor uitgebreide fotoseries van het jonge spul kunt u op de website kijken. Veel plezier!

26 april 2010

Dag allemaal

Vandaag mijn laatste berichtje want... ik ben verhuisd!
Gister was mijn laatste ochtendje bij mama en haar baasjes.
We hebben nog fijn gespeeld, vooral tikkertje was leuk want daarbij moest mama om de tafel heen en kon ik er lekker stiekem onderdoor.

Toen mijn nieuwe baasjes er waren heb ik nog even wat bij mam gedronken en zijn we met z'n allen op de foto gegaan.
Mama heeft me naar de auto gebracht en uitgezwaaid.

Nu ben ik in mijn nieuwe huis waar van alles is te ontdekken en om mee te spelen.
Hier is ook een bench(met m'n eigen knuffel en kleedje) en daar heb ik vannacht al lekker in geslapen.
Ja, ik ben heel blij met mijn nieuwe thuis!

Hartelijke groet van